Ens plau convidar-vos al col·loqui “La recerca musicològica a Catalunya des de perspectives interseccionals: reflexions sobre el Pla d’Igualtat de la Societat Catalana de Musicologia”, que tindrà lloc el dilluns 11 de maig a les 18:00 h a la Sala Nicolau d’Olwer, (C/Carme, 47, seu de l’Institut d’Estudis Catalans). L’acte també es podrà seguir en línia.

Enguany la Societal Catalana de Musicologia (SCMus) ha aprovat el seu Pla d’Igualtat, d’acord amb el Pla d’Igualtat de l’IEC aprovat el 17 d’abril de 2024. Per aquest motiu, considerem que resulta adient organitzar aquest Col·loqui en qual, a partir d’una lectura del Pla d’Igualtat basat en quatre eixos (1. Cultura de la igualtat; 2. Composició paritària dels òrgans de govern, i creació i funcionament de la Comissió d’Igualtat; 3. Composició paritària de totes les instàncies que sorgeixen en el marc de la SCMus; 4. Espai lliure de violència), reflexionarem sobre perspectives interseccionals en l’àmbit de la Musicologia a Catalunya.

Participants: Helena Martín-Nieva (Universitat Politècnica de Catalunya, vicepresidenta de la SCMus), Imma Cuscó Pallarès (Museu de la Música de Barcelona, Secretària de la SCMus), Sara Revilla Gútiez (Escola Superior de Música de Catalunya, vocal de la SCMus), Alícia Daufí (Universitat Autònoma de Barcelona, vocal de la SCMus). Moderador: Emili Ros-Fàbregas, president de la SCMus.